ورق آلیاژی-فروش ورق آلیاژی-قیمت ورق آلیاژی-ورق A283-ورق a516-ورق a36

فولاد ساختمانی-فولاد سازه ای-پروفیل فولادی-مقاطع فولادی-فولاد نسوز

ورق آلیاژی-فروش ورق آلیاژی-قیمت ورق آلیاژی-ورق A283-ورق a516-ورق a36

۴۸۳ بازديد

فروش ورق آلیاژی-ورق آتشخوار-ورق ضدسایش-ورق مخزن سازی-ورق دریایی -ورق استیل ((قیمت مناسب))

ورق آلیاژی-فروش ورق آلیاژی-قیمت ورق آلیاژی-ورق A283-ورق a516-ورق a36

ورق آلیاژی چیست و انواع آن کدام است؟

در علم فلزات، زمانی که چندین عنصر مختلف با هم ترکیب می شوند. به ماده نهایی آلیاژ گفته می شود. این ترکیب با هدف ارتقاء و بهینه سازی خواص فیزیکی و شیمیایی انجام می شود. با این وجود می توان گفت ورق آلیاژی به نسبت دیگر ورق ها از مقاومت بیشتری در برابر دما و رطوبت برخوردار است. پس اگر محل پروژه شما در معرض حرارت بالا یا خوردگی و رطوبت است. پیشنهاد می شود از ورق آلیاژی استفاده کنید.

مهمترین ویژگی این نوع ورق که استفاده از آن را برای مصرف کنندگان راحت کرده و باعث شده تا برای خرید آن (حتی از بورس). بیشتر ترغیب شوند، این است که می توان ورق آلیاژی را بازیافت نمود. ورق آلیاژی بر اساس آلیاژهای استفاده شده در آن دارای 2 نوع فولاد پر آلیاژ و فولاد کم آلیاژ است.

در تولید فولاد آلیاژی از عناصر مختلفی چون: سیلیسیم، منگنز، آلومینیوم، سدیم، نیکل، مس، کربن، منیزیم، مولیبدن. کلسیم، کروم و کبالت با درصدهای مختلفی استفاده می شود. ورق آلیاژی دارای انواع مختلف دیگری هم هست که در ادامه مهمترین آنها را نام برده. و به توضیح هریک از آنها برای شما خواهیم پرداخت.

هریک از عنصرهایی که در این بخش درباره آنها صحبت کردیم. ویژگی هایی به ورق می افزاید، به عنوان مثال استفاده از تیتانیوم در ورق آلیاژی، سختی و استحکام آن را بهبود خواهد داد. در ادامه جدول متداولترین عناصری که به ورق آلیاژی اضافه می شوند را ببینید:

ورق آلیاژی-فروش ورق آلیاژی-قیمت ورق آلیاژی-ورق A283-ورق a516-ورق a36

ورق آلیاژی چگونه تولید می شود؟

این نوع ورق نیز همانند اکثر مقاطع فولادی، به دو صورت نورد گرم و نورد سرد تولید می شود. معمولاً به ورق های آلیاژی تولید شده با نورد گرم، ورق سیاه نیز می گویند.

انواع ورق آلیاژی

  • ورق ck45 (ضد سایش)
  • ورق MO40
  • ورق ST52 (ورق سیاه)
  • ورق A516
  • ورق A283
  • ورق آلیاژی ST44
  • ورق آلیاژی ST37
  • ورق آلیاژی A36
  • ورق استیل

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما
09122136675
02128423820
واتس آپ :09122136675
فکس: 02128423820
اینستاگرام :fooladdalakan
ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.