فولاد بوته ای – فولاد قابل خرد شدن

فولاد ساختمانی-فولاد سازه ای-پروفیل فولادی-مقاطع فولادی-فولاد نسوز

فولاد بوته ای – فولاد قابل خرد شدن

۸۶۱ بازديد

متن کامل فولاد بوته ای بر را می توانید با کلیک بر روی عبارت ((فولاد بوته ای)) مشاهده نمایید.

فولاد بوته ای - فولاد قابل خرد شدن-روش های مختلف تولید فولاد بوته ای-آهن فرفورژه-آهن خام

فولاد بوته ای (قابل خرد شدن) فولادی است که توسط ذوب آهن خام. آهن و گاهی اوقات فولاد بدست می آید که اغلب همراه با شن، ماسه. شیشه، خاکستر، روغن و غیره، در یک بوته ایجاد می شود.

در دوران باستان ذوب فولاد و آهن با استفاده از آتش زغال یا ذغال غیر ممکن بود. زیرا نمی توانستند دما را به اندازه کافی بالا ببرند. با این حال آهن خوک (آهن خام) دارای محتوای کربن بالاتر. و در نتیجه دارای یک نقطه ذوب پایین تر است. که می توان آن را راحت تر ذوب کرد. همچنین با خیساندن آهن فر فروژه یا فولاد برای مدت طولانی در آهن مایع آهن خوک. محتوای کربن آهن خوک (خام). می تواند کاهش یابد زیرا به تدریج به داخل آهن پخش می شود.

به دلایل بالا فولاد بوته ای (قابل خرد شدن) در جنوب و جنوب آسیا در دوران قرون وسطی تولید شد. به طور کلی این نوع فولاد، یک فولاد بسیار سخت است. اما در این روش یک فولاد کامپوزیتی تولید می شود. که ناهمگن است و متشکل از یک فولاد بسیار کربن بالا (آهن خوک). و یک فولاد کم کربن ( آهن فر فورژه (گل آهن)) است. این امر اغلب در هنگام نورد ورقه یا صیقل دادن فولاد به الگویی پیچیده منجر می شد. که مشهورترین نمونه آنها فولاد دمشق (Wootz) استفاده شده در شمشیرهای دمشق بوده است. که این فولاد در مقایسه با سایرروش های تولید فولاد آن زمان به دلیل استفاده از شار. اغلب از نظر محتوای کربن و از نظر کیفیت (فاقد ناخالصی) بسیار بالاتر بود.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربۀ ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی. با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبری با ضمیمه نمودن آن محصولاتش به مشتریان خویش ارائه داده است. توانسته، رضایتمندی مشتریان خویش را همواره فراهم آورد.

صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش. انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما
09122136675 – 02128423820-09922704358
واتس آپ: 09122136675
اینستاگرام: fooladdalakan
ایمیل : fooladrasuldalakan@gmail.com

 

ایجاد قاب دور عکس

در این مطلب روشهای بسیار ساده ولی متنوع برای درست کردن قاب برای عکس های تان در نرم افزار فتوشاپ، در نرم افزار ورد، در گوشی اندروید و ایفون و با کمک سایت های آنلاین را آموزش می دهیم. این کار واقعا لذت بخش و سرگرم کننده است.

روش اول: با کمک فتوشاپ

برای افزودن علاقه بصری به عکس ، می توانید در Adobe Photoshop به آن حاشیه دهید. اگر قصد ایجاد چاپ برای یک قاب فیزیکی را دارید ، این کار می تواند ظاهر مات داخلی را ایجاد کند.

1- با یک لایه پس زمینه شروع کنید

عکس را در فتوشاپ باز کرده و به صفحه لایه ها نگاه کنید. اگر چندین لایه وجود دارد (به عنوان مثال ، اگر ویرایش قبلی را انجام داده اید) ، Layer> Flatten Image را انتخاب کنید تا همه چیز را در یک لایه پس زمینه قرار دهید ، که با یک نماد قفل نشان داده شده است. اگر از قبل یک لایه پس زمینه است ، جلو بروید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.